Tuesday, March 3, 2009

de ce iubesc Romania***

stand eu asa pe dubiosul facebook am realizat ca tin de un grup numit "de ce iubesc Romania".. si m_am gandit sa_mi postez parerea cat se poate de sincera..
iata commentul...

ce iubesc eu la tara asta? ..peisajele, padurile, marea, apele, necuvantatoarele... // am spuns-o si o so spun mereu: Romania e o tara foarte frumoasa..pacat ca e populata!!! // romanul e cel mai mare patriot atunci cand se afla peste granitele tarii... atunci ii apuca dorul de casa si iubirea de plai si popor romanesc; "tot la mine-n tara mea e mai bine", ar zice romanul plecat peste hotare // de fapt el spune ca ii e dor de neputinta de a avea ce isi doreste, din lipsa de bani, de faptul ca locuieste prin Balta Alba si sta intr-un bloc cu 10 etaje, ca ii place sa stea in trafic si sa injure vs. sa fie injurat (dar pe limba lui), sa nu-si poata permite o vacanta dupa 1 an de munca, ii convine sa suporte nelegile ce i se distribuie din momentul in care vrea sa duca un trai normal si decent ... si ar mai fii // romanul se emotioneaza cand isi aude limba vorbita pe strada intr-un stat strain..dar ar trebui sa isi aduca aminte toate cele mentionate mai sus si sa se gandeasca de 2 ori inainte sa spuna "imi e dor de casa..iubesc Romania".... // eu una o iubesc (cum ziceam) ca peisaj..nu ca stat. // pe cat de geniala sintagma, pe atat de trista: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...




completare*


lucuchen: vine....vine....VINE APA!!!!!
lucuchen: o aud pe tzeavaaaa
lucuchen:
verde: )))))))))
verde: oh doamne
verde: vezi,ca la inceput e murdara
verde: mai asteapta 20 min
lucuchen: dada stiu
lucuchen:
lucuchen: dadada
verde: )))
lucuchen: clar
lucuchen:
lucuchen: iuhuuuuuuuuuuuuu successss
verde: ohohohoho
verde: )
verde: vino apa,vino
verde: in casa noastra
verde: )
verde: draga
lucuchen: ))
lucuchen: )
lucuchen:
verde: pe bune ca,viata in ro e trista
lucuchen: sa
lucuchen: stii
lucuchen:
verde: am ajuns sa disperam dupa cativa litri de apa
lucuchen: murdara si la presiune mica
verde: si sa ne bucuram daca primim bonus 40 centi la reincarcarea cartelei
verde: ce inseamna 40 centi...
lucuchen: ))
verde: pana mea
lucuchen: yep
lucuchen: i know
verde: avem niste bucurii dintr-astea asa ieftine
verde: te bucuri daca furi net de la vecinu cu asa pofta

No comments: